یک فنجان ستاره

برای آنان که به آسمان می نگرند!

برای آنان که به آسمان می نگرند!

آسمان پرستاره است
چه کسی می تواندتعدادستاره هارابشمارد؟
چه کسی می خواهدسوارماشین زمان شود ودرزمان سفرکند؟
و...
مطالب علمی دیگر

آخرین مطالب

این دل نوشته هاست از من برای تو...

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۹ ب.ظ

آغازکلامم بوده است تاکنون

،نام تو ای خدای پرنشون

من نام کسی نخوانده ام الا تو

با هیچ کسی نمانده ام الا تو

عیدآمدو من خانه تکانی کردم

از دل همه را تکاندم الا تو

               ********                        

 

این برای تواست،برای تو است که زندگی ام ازدعای

تواست،این برا تواست ای منجی عالم ....یابقیه الله

ما این کم وکاست را نمیدانستیم

دل،آن چه که خواست را نمیدانستیم

باورکن اگر عنایت عشق نبود

دست چپ و راست را نمیدانستیم

                  *********                      

از برای خویش ،برای یاد خود  می  گویم:

این را به همیشه یادت باشد

ای عشق تو را خدا یادت باشد

          *****

وین اگر عاشق شدی ،عاشق بمان

چون تو را خدا عاشق کرده ست،عاشق بمان

                  *********                       

از وصف دل این ماهیگیر بر تشبیه تو ای بهترین من ای

خدای من ...

هرچند به دریا  دل ما گیر است

بیچاره اسیر بازی تقدیراست

افتاده میان قایقی فرسوده

از او نگران تر دل ماهیگیر است

 

                 ************                    

این دل از برای تواست،ای سرورمم ،ای

امامم....پاییزبهاریست که عاشق شده است.....مثالی

برتشبیه دل من و عشق به  شما....ای بقیه الله

تلخ است که لبریز حقایق شده است

زرد است که بادرد موافق شده است

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی

پاییز بهاریست که عاشق شده است

                ***********                       

ای  زمانه فقط حساب جمعه ها ،حساب انتظارها

برظهورش دستت باشد.....

یک جام پرازشراب دستت باشد

تاحال من خراب دستت باشد

این چندهزارمین شب بی خوابی است؟

ای عشق!فقط حساب کار دستت باشد

 

 

۹۳/۰۵/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
mahya erfanian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی